Carta de Compromís de les entitats
PROPOSTA INICIAL SORGIDA DE LA 2ª JORNADA D'ENTITATS:
Proposen crear un decàleg amb els següents 8 punts que es considera que haurien d’aparèixer:
1. Registre Generalitat.
2. Registre Ajuntament.
3. Registre Entitat Supramunicipal.
4. Estatuts Entitat i DNI persones + un Certificat Anual Junta President Ajuntament.
5. Assegurança presenta Ajuntament .
6. Transparència: Actes assemblea, Junta anual amb assistents, actes extraordinàries per qualsevol canvi.
7. Entitat sense ànim de lucre (Certificat secretari).
8. Participar convocatòries Ajuntament.
COM ENS ORGANITZAREM DESPRÉS DE LA JORNADA
Primer: Presentar els vuit punts del decàleg a la sala (en el moment de la posada en comú de la Jornada).
Segon: Presentar el decàleg en una Assemblea amb totes les entitats i fer una votació per aprovar-ho. S’aprovaria en cas de majoria d’entitats.
Tercer: Aprovar-ho.
Quart: Presentar Ajuntament per aprovació i seguir Reglament.
Cinquè: Revisió del certificat aprovar-ho per els tècnics i comissió entitats.
Compartir